W środę 6 czerwca 2018 roku, trzydziestoosobowa grupa naszych uczniów wraz z opiekunami (mgr Monika Sznajder, mgr Dominik Olejak i mgr Tomasz Figura) wyruszyła na trzydniową wycieczkę górską.

Pierwszego dnia wystartowaliśmy spod budynku naszej szkoły i autokarem dojechaliśmy do Kamiennej pod Pilskiem. Po około 5-6 kilometrowym spacerku dotarliśmy do miejsca naszych noclegów – schronisko PTTK na Hali Miziowej. Po obiedzie i krótkim odpoczynku wyruszyliśmy na szczyt Pilska (1557m.n.p.m.). Pogoda dopisała, po pieszej wędrówce i powrocie do schroniska mile spędziliśmy czas przy wspólnej zabawie karaoke.

Dzień drugi to śniadanko i prawie 20 kilometrów szlakami beskidzkimi. Trasa Hala Miziowa – Rysianka – Hala Lipowska – Rysianka – Hala Miziowa wszystkim dała solidnie „w kość”. Po powrocie do schroniska usmażyliśmy kiełbachy na ognisku, a grupa kilkunastu osób wyruszyła na szczyt Pilska w celu podziwiania zachodu słońca. I pewnie nie żałowali, było super!

Trzeciego dnia śniadanko i piesza wędrówka do Kamiennej, gdzie po kilku chwilkach dotarł nasz autokar. Było świetnie.

W przyszłym roku zdobywamy Babią Górę (1725m.n.p.m.)!
[TF]

Najnowsze

• 2023-10-04Aktywność
    Prelekcja „Rób to co kochasz”