Dzień 1

Wyjazd z Bielska-Białej na lotnisko w Poznaniu i przelot do Cork w Irlandii.

Dnia 28 września 2019 roku punktualnie o godzinie 8:00 wyruszyliśmy w podróż do Poznania, skąd samolotem linii lotniczych ryanair odbyliśmy lot do Cork w Irlandii. Miejscem docelowym naszej podróży była mała i bardzo urokliwa (jak się okazało drugiego dnia) miejscowość Youghal. Przywitała nas typowa irlandzka pogoda – strugi deszczu – ale i tak humory dopisywały wszystkim. Na miejscu czekały na nas rodziny goszczące tzw. HOST FAMILY.

Warunki mieszkaniowe są naprawdę bardzo dobre! Pokoje ciepłe, duże, czyste, z osobnymi łazienkami. Jedzenie oczywiście w irlandzkim stylu, ale rodziny goszczące naprawdę starają się, aby przypominało nasze i nam smakowało. Ogólnie możemy skomentować to tylko w jeden sposób: mniam, mniam 🙂

Dzień 2

Jest niedziela rano. Pobudka, szybka toaleta, śniadanie i szykowanie lunchu na wycieczkę. W Irlandii korzysta się z pogody, a dzisiaj mamy lovely day :-D, dużo sunshine :-), czasem windy ale jest ok :-)!

W siedzibie Your International Training przywitał  nas Eamonn, Teresa, Marta  i Tomasz.  Przedstawili nam harmonogram praktyk oraz udzielili ważnych wskazówek i cennych informacji.

Po spotkaniu organizacyjnym Eamonn zabrał nas na cudowna wycieczkę z innymi praktykantami z Polski. Obecnie razem z nami na praktykach przebywają uczniowie podobnych kierunków do naszych z woj. dolnośląskiego – z Brzegu. Wycieczka była wspaniała. Pojechaliśmy do Mahon Falls w góry, gdzie podziwialiśmy przepiękny wodospad i panoramę z widokiem na ocean.

Następnie udaliśmy się na pobliską plażę, gdzie obserwowaliśmy trwający przypływ i surferów na deskach. Widoki w Irlandii zapierają dech w piersiach… zdjęcia nie oddają tego jak tutaj jest wspaniale. Zastanawiamy się, czy wracać 🙂 zawsze możemy zgubić dowody ;-P