24 maja 2023 roku wyruszyliśmy na trzy dniową wycieczkę szkolną do Zawoi. Naszym głównym celem było zdobycie Babiej Góry (1725 m n.p.m.).

Po porannej zbiórce i odprawie, ‘zapakowaliśmy’ się do dwóch autokarów… tak do DWÓCH! Było nas aż 98! Podróż minęła nam szybko w bardzo miłej atmosferze 😊 Ze względu na lekkie opady deszczu widoki były ograniczone, ale w kolejnych dniach pogoda wynagrodziła nam ten mały kaprys. Ośrodek Diablak -> szybka reorganizacja i każdy znalazł się w swoim apartamencie. Zjedliśmy obiad, a po krótkim speechu Pana TF przeszliśmy do szkolenia z podstaw pierwszej pomocy. Bardzo dziękujemy Annie (naszej absolwentce) i jej pomocnikom za przeprowadzenie szkolenia. Następnie lekki research po okolicy, z punktem końcowym w Zawojskiej wiacie. Po kolacji nadszedł czas na spotkanie integracyjne, na którym uczniowie rozwijali swoje umiejętności wokalne, a karaoke wszystkim przypadło do gustu. Uczniowie przywieźli ze sobą przebrania, dzięki czemu udało się zrobić imprezę „RIO W ZAWOI”.

Następny dzień – 7 rano – muzyczna pobudka. Z głośników (nie małych) popłynęła bardzo energiczna muzyka. Chyba każdy z Was kojarzy kawałek AC/DC – HIGHWAY TO HELL! 😊 Mocne uderzenie na nowy dzień – must have! Po pysznym śniadaniu rozpoczęliśmy realizację części głównej naszego planu – droga na Babią. Doszedłem do wniosku, że nie ma sensu opisywać całej trasy i kolejnych jej etapów… po przeczytaniu tekstu otwórzcie galerię zdjęć. Widok lepszy niż tysiąc słów! Pogodo – DZIĘKUJEMY za łaskę 😊 Po ponad 36 tys. kroków i ok. 26 kilometrach wróciliśmy do Ośrodka „Diablak”. Kolacja -> kąpiel -> szybka regeneracja -> INTEGRACJA, a w niej ‘Parówa Kontest’! Konkurs polegał na pobiciu ilości zjedzonych parówek 😊 Niestety obrońca tytułu z wycieczki na Pilsko oddał ‘pas’ i trzeba było wyłonić nowego, ‘sokratesowego’ mistrza. Czterech śmiałków zgłosiło się do bicia rekordu, ale tylko jeden wyszedł zwycięsko z tego pojedynku. Z rezultatem zjedzonych 2 kiełbasek i 7 parówek wygrał Michał H. (uczeń klasy 3C). Gratulacje! Wierzcie, nie było to łatwe zadanie. Po konkursie rozkręciła się lekka biba, na której można było pozbyć się resztek sił, które pozostały z całodniowego marszu. Na zewnątrz rozpaliliśmy ognisko, przy którym w ciszy i spokoju uczestnicy wycieczki odpoczywali przed ostatnim dniem.

Ostatniego dnia wycieczki pospaliśmy troszkę dłużej. Po śniadaniu sprzątanie w „Diablaku” i wyprowadzka. Udaliśmy się na pieszą wędrówkę do centrum Zawoi. Na miejscu każdy dostał troszkę wolnego czasu. Autokary pojawiły się w centrum Zawoi i ruszyliśmy w powrotną trasę do Bielska-Białej. To już koniec naszej cudownej wycieczki na Babią Górę.

Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w wyprawie oraz za idealną atmosferę! Mamy nadzieję, że każdy z wycieczkowiczów bardzo dobrze się bawił, a wspomnienia pozostaną już na zawsze w pamięci 😊 Koniecznie obejrzyjcie galerię zdjęć – WARTO!

[TF][DO]

Najnowsze

• 2023-10-04Aktywność
    Prelekcja „Rób to co kochasz”